Tak Octavie TSI tez mozna kupic z fabrycznym gazem, ale jeszcze nikt na tym forum nie przyznal sie do zakupu takiego auta. Ciekawe czemu :roll:
Colt i Lancer z instalacją gazową
Zwiń
X
-
Agamek12, nie poniemajesz...?
jak ktoś zaoszczędzi na paliwie przez te 100 tyś.km w japońcu, a poźniej i tak będzie musiał to wrzucić w silnik i jego naprawy, to niczym to się w sumie nie róźni od kupna auta wyłącznie zasilanego benzyną...od strony finansowej. A po za tym po to kupuje się auto z lpg ,żeby co chwila naprawiać?
yunior81,
zgadzam się, to oszczędność wirtualna w tym wypadku.
Komentarz
-
-
sew1981, ale jak się dba o te zawory (co 15kzł sprawdzenie za 50-100zł - a trzeba to robić nawet przy zasilaniu Pb, co około 50kkm wymiana szklanek za 1000zł), to auto śmiga bez problemów po 200.000km i więcej...
Zresztą ile kosztuje naprawa głowicy? 1500zł? A przez 100kkm na paliwie można "zarobić" 15.000zł... Sens ekonomiczny taki układ jak najbardziej ma.
Komentarz
-
-
to chyba jakieś optymistyczne ceny nie wiem jak Lancer ale kolega w Galancie wymieniał popychacze zaworów to zrobiło się 4 tys za części jak wiemy silnik 24V także jest ich trochę i oczywiście Orginały bo na innych to nie miało to sensu bytu.
Na gazie są oszczędności ale w tedy jak śmigasz chyba od nowości i kiedy trzeba robić już silnik sprzedajesz furmankę, oczywiście głównie mówie o nowych japończykach co innego stare jednostki silnikowe.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
daneczek76, jakiś czas temu dowiadywałem się o cenę ewentualnej naprawy w mojej starej O1. Mechanik, u którego byłem twierdził, że koszt regeneracji głowicy 16V to około 700zł (8V jakies 100zł mniej) + 300zł montaż/demontaż z silnika. Nie wiem, czy mówił prawdę, bo nie miałem okazji potwierdzić tej ceny.
Z drugiej nawet te 2-3kzł za regenerację (jeśli takie ceny można znaleźć) to i tak dużo mniej niż potencjalne oszczędnosci. No i jakie ma znaczenie fakt, czy gaz zamontuje się w nowym, czy po przebiegu np. 100.000km?
[ Dodano: Sro 28 Gru, 11 15:45 ]
g4cek, kto musi coś reperować co 15kkm?
Komentarz
-
-
g4cek, sprawdzenie wielkości luzu zaworowego co 15.000km dotyczy każdej Toyoty pojawiajacej się na przeglądzie okresowym. Wymiana szklanek co kilkadziesiąt kkm (raz na kilka lat) to też nie jest jakis wielki problem. Prawdopodobnie częstotliwość i koszt tego typu działań jest dużo mniejszy niż czyszczenie N75, naprawa turbiny czy wymiana rozrządu w Twoim aucie...
Reasumując: nie wiem do czego zmierzasz, ale prawdopodobnie masz rację
Komentarz
-
Komentarz